Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
29
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
30
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
1
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
2
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
3
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
4
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
5
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
6
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
7
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
8
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
9
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
10
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
Dětský turnaj ve stolním tenise
11
Nová zelená úsporám LIGHT
Adventní trhy ve Skřítkově lesní školce
Hiporehabilitační služby
12
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
13
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
14
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
15
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
16
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
17
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
ZPÍVÁNÍ KOLED A DIVADLO U KAPLIČKY
18
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
19
Nová zelená úsporám LIGHT
20
Nová zelená úsporám LIGHT
21
Nová zelená úsporám LIGHT
22
Nová zelená úsporám LIGHT
23
Nová zelená úsporám LIGHT
24
Nová zelená úsporám LIGHT
25
Nová zelená úsporám LIGHT
26
Nová zelená úsporám LIGHT
27
Nová zelená úsporám LIGHT
28
Nová zelená úsporám LIGHT
29
Nová zelená úsporám LIGHT
30
Nová zelená úsporám LIGHT
31
Nová zelená úsporám LIGHT
1
Nová zelená úsporám LIGHT
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 18:30 - 20:00
    úterý    8:00 - 12:00 | 13:30 - 16:00
    čtvrtek 8.00 - 12:00 | 13.30 - 15:00

  2. Telefonické podání+420 495 421 936
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@smrzov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Smržov, Smržov 11, 503 03 Smiřice.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí  18:30 - 20:00
úterý     8:00 - 12:00 | 13:30 - 16:00
čtvrtek  8.00 - 12:00 | 13.30 - 15:00

Telefonické podání: +420 495 421 936
Poštou na adresu Obecní úřad Smržov, Smržov 11, 503 03 Smiřice
Elektronicky na e-mail: info@smrzov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 6fna6dn
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Smržov, Smržov 11, 503 03 Smiřice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,50 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

15,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře