Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Úsporný tarif – jak získám příspěvek od státu na úhradu energií?
Milostivé léto II
Přííspěk na zájmovou činnosti dětí 2022
Dětský kroužek "Mladý farmář"
Hudební kroužek - Muzikodílna
1
Milostivé léto II
2
Milostivé léto II
3
Milostivé léto II
4
Milostivé léto II
5
Milostivé léto II
6
Milostivé léto II
7
Milostivé léto II
8
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
9
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
10
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
11
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
12
Milostivé léto II
Turnaj stolní tenis
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
13
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
14
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
15
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
16
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
17
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
18
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
19
Milostivé léto II
TERMÍN REVIZÍ A KONTROL KOMÍNŮ
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
20
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
21
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
22
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Možnost likvidace větví a roští - POZOR ZMĚNA
23
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
24
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
25
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
26
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
ADVENTNÍ TVOŘENÍ VE SMRŽOVĚ
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
27
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Rozsvícení vánočního stromečku
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
28
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
29
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
30
Milostivé léto II
Fakturace stočného 2022
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
1
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
2
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
3
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
4
Nová zelená úsporám LIGHT
Hiporehabilitační služby
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 18:30 - 20:00
    úterý    8:00 - 12:00 | 13:30 - 16:00
    čtvrtek 8.00 - 12:00 | 13.30 - 15:00

  2. Telefonické podání+420 495 421 936
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@smrzov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Smržov, Smržov 11, 503 03 Smiřice.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí  18:30 - 20:00
úterý     8:00 - 12:00 | 13:30 - 16:00
čtvrtek  8.00 - 12:00 | 13.30 - 15:00

Telefonické podání: +420 495 421 936
Poštou na adresu Obecní úřad Smržov, Smržov 11, 503 03 Smiřice
Elektronicky na e-mail: info@smrzov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 6fna6dn
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Smržov, Smržov 11, 503 03 Smiřice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,50 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

15,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře