Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Nežádoucí příměsi v plastovém odpadu
Informace Českého telekomunikačního úřadu
30
Nežádoucí příměsi v plastovém odpadu
Informace Českého telekomunikačního úřadu
31
Nežádoucí příměsi v plastovém odpadu
Informace Českého telekomunikačního úřadu
1
Informace Českého telekomunikačního úřadu
2
Informace Českého telekomunikačního úřadu
3
Informace Českého telekomunikačního úřadu
4
Informace Českého telekomunikačního úřadu
5
Informace Českého telekomunikačního úřadu
6
Informace Českého telekomunikačního úřadu
7
Informace Českého telekomunikačního úřadu
8
Informace Českého telekomunikačního úřadu
9
Informace Českého telekomunikačního úřadu
10
Informace Českého telekomunikačního úřadu
11
Informace Českého telekomunikačního úřadu
12
Informace Českého telekomunikačního úřadu
13
Informace Českého telekomunikačního úřadu
14
Informace Českého telekomunikačního úřadu
15
Informace Českého telekomunikačního úřadu
16
Informace Českého telekomunikačního úřadu
17
Informace Českého telekomunikačního úřadu
18
Informace Českého telekomunikačního úřadu
19
Informace Českého telekomunikačního úřadu
20
Informace Českého telekomunikačního úřadu
21
Informace Českého telekomunikačního úřadu
22
Informace Českého telekomunikačního úřadu
23
Informace Českého telekomunikačního úřadu
24
Informace Českého telekomunikačního úřadu
25
Informace Českého telekomunikačního úřadu
26
Informace Českého telekomunikačního úřadu
27
Informace Českého telekomunikačního úřadu
28
Informace Českého telekomunikačního úřadu
29
Informace Českého telekomunikačního úřadu
30
Informace Českého telekomunikačního úřadu
1 2
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 18:30 - 20:00
    úterý    8:00 - 12:00 | 13:30 - 16:00
    čtvrtek 8.00 - 12:00 | 13.30 - 15:00

  2. Telefonické podání+420 495 421 936
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@smrzov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Smržov, Smržov 11, 503 03 Smiřice.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí  18:30 - 20:00
úterý     8:00 - 12:00 | 13:30 - 16:00
čtvrtek  8.00 - 12:00 | 13.30 - 15:00

Telefonické podání: +420 495 421 936
Poštou na adresu Obecní úřad Smržov, Smržov 11, 503 03 Smiřice
Elektronicky na e-mail: info@smrzov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 6fna6dn
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Smržov, Smržov 11, 503 03 Smiřice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,50 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

15,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře