Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Vyjádření Hasičského záchraného sboru k otázce ochrany obyvatelstva, varování a ukrytí
29
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Vyjádření Hasičského záchraného sboru k otázce ochrany obyvatelstva, varování a ukrytí
Sběr větví
30
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Vyjádření Hasičského záchraného sboru k otázce ochrany obyvatelstva, varování a ukrytí
Sběr větví
31
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
1
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
2
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
3
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
4
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
5
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
6
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
7
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
8
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
9
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
10
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
11
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
12
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
13
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
14
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
15
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
16
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
17
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
18
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
19
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
20
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
21
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
22
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
23
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
24
Rozvoz krmiv firmy ZOOFLOR
Sběr větví
25
Sběr větví
26
Sběr větví
27
Sběr větví
28
Sběr větví
29
Sběr větví
30
Sběr větví
1
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 18:30 - 20:00
    úterý    8:00 - 12:00 | 13:30 - 16:00
    čtvrtek 8.00 - 12:00 | 13.30 - 15:00

  2. Telefonické podání+420 495 421 936
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@smrzov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Smržov, Smržov 11, 503 03 Smiřice.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí  18:30 - 20:00
úterý     8:00 - 12:00 | 13:30 - 16:00
čtvrtek  8.00 - 12:00 | 13.30 - 15:00

Telefonické podání: +420 495 421 936
Poštou na adresu Obecní úřad Smržov, Smržov 11, 503 03 Smiřice
Elektronicky na e-mail: info@smrzov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 6fna6dn
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Smržov, Smržov 11, 503 03 Smiřice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,50 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

15,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře